Planview scoort het hoogst voor Single Lean / Kanban-team en SAFe-use-cases in 2020 Gartner® kritische capaciteiten voor Enterprise Agile Planning-tools

AUSTIN, Texas--()--Planview® heeft vandaag aangekondigd dat het de hoogste positie heeft behaald voor zowel het Single Lean / Kanban-team als Scaled Agile Framework® (SAFe) Use Cases in het Gartner “Critical Capabilities for Enterprise Agile Planning Tools *” -rapport. Het onderzoek beoordeelde 16 Agile-planningstools voor bedrijven in zes use-cases. Naast het behalen van de hoogste score in het Single Lean / Kanban-team en SAFe Use Cases, ontving Planview de op één na hoogste score in de Distributed Agile en het Project en Program Portfolio Use Cases.

Download een gratis exemplaar van het rapport Gartner Critical Capabilities voor Enterprise Agile Planning Tools 2020.

“De sleutel tot succes bij elke Agile-transformatie is het benutten van oplossingen die uw teams in elke fase van de reis versterken”, aldus Patrick Tickle, Chief Product Officer van Planview. “We zijn verheugd door Gartner te worden erkend voor het Single Lean / Kanban Team en SAFe Use Cases. We geloven dat deze twee methoden de kern vormen van de huidige transformaties: schaalvergroting met SAFe en het versnelde gebruik van Kanban om continue levering en bedrijfsflexibiliteit te ondersteunen. ”

Leslie Marcotte
lmarcotte@planview.com