Lineage Logistics neemt QSR en Casual Dining handelsonderneming over van Maines Paper & Food Service

~ Maines ‘QSR en Casual Dining distributieklanten, waaronder Burger King, Tim Hortons en Darden Restaurants om te profiteren van de end-to-end supply chain-mogelijkheden van Lineage® en het wereldwijd toonaangevende magazijnnetwerk ~

~ Overname scheelt meer dan 850 banen in de VS en zorgt voor continuïteit binnen de voedselvoorzieningsketen tijdens de pandemie ~

~ Acquisitie breidt het serviceaanbod van Lineage verder uit aan klanten met last mile-distributie en voegt toonaangevende Amerikaanse restaurantmerken toe aan het Lineage-netwerk ~

NOVI, Mich.--()--Lineage Logistics (“Lineage” of de “Company”), ‘s werelds grootste en meest innovatieve leverancier van temperatuurgestuurde logistieke oplossingen, heeft vandaag aangekondigd dat het de activa van Maines Paper & Food Service heeft overgenomen , Inc. (“Maines”), een van de toonaangevende foodservice-distributeurs in de VS.

Megan Hendricksen
949.247.5172