Abu Dhabi Securities Exchange (ADX) bekroond als beste handelsinnovatie-excellentie (GCC) 2020 door Capital Finance International

ADX erkende voor de positieve impact van zijn innovatiestrategie en de snelle en verantwoorde maatregelen die het heeft genomen om de bedrijfscontinuïteit te waarborgen tijdens de pandemie-uitbraak

Message displayed on Nasdaq tower today at Times Square in New York (Photo: AETOSWire)

ABU DHABI, Verenigde Arabische Emiraten--()--De Abu Dhabi Securities Exchange (ADX) is tijdens de Capital Finance International (CFI) Awards uitgeroepen tot winnaar van de Best Trading Innovation Excellence – GCC 2020.

H.E. Khalifa Al Mansouri, Chief Executive van ADX, zei: “Innovatie is een essentieel aspect van onze groeistrategie op lange termijn en helpt ons bij het identificeren van kansen voor bedrijfsontwikkeling. Investeren in innovatie bepaalt het toekomstige succes van onze organisatie. Dit is de reden waarom ADX, ondanks de uitdagende tijden die markten momenteel doormaken, innovatie verdubbelt door digitale producten en diensten op maat te ontwikkelen die beantwoorden aan de behoeften van klanten in een veranderende omgeving. Het ontvangen van de CFI Best Trading Innovation Excellence Award is van bijzonder belang voor de Exchange en een aanmoediging om onze prestaties verder te verbeteren.”

Abdulrahman Saleh ALKhateeb
Manager of Corporate Communication & Digital Marketing