Workiva en Trintech kondigen strategisch partnerschap aan om financiële afsluiting en wereldwijde rapportageprocessen te transformeren

Cloud Platform stroomlijnt wereldwijde rapportage in een veilige, virtuele omgeving

AMES, Iowa & DALLAS--()--Workiva (NYSE: WK), leverancier van ‘s werelds toonaangevende platform voor verbonden rapportage en compliance, en Trintech, een toonaangevende wereldwijde leverancier van geïntegreerde Record to Report-softwareoplossingen voor het financiële kantoor, gezamenlijk kondigen een strategisch partnerschap aan om grote ondernemingen en middelgrote organisaties te helpen bij het stroomlijnen en automatiseren van processen voor financiële afsluiting en wereldwijde wettelijke rapportage.

Met deze samenwerking zijn gezamenlijke klanten in staat om naadloos gegevens te koppelen en over te dragen tussen het Workiva-platform en de oplossingen van Trintech, Cadency en Adra, om de efficiëntie te verhogen en de nauwkeurigheid te verbeteren gedurende het hele sluitings- en rapportageproces.

Kevin McCarthy
Workiva Inc.