Ingram Micro breidt financieringsprogramma’s en flexibele kredietopties uit naar Technology Channel Partners in heel Europa

Nieuwe en uitgebreide financiële dienstverlening biedt cashflow uitdagingen voor kanaalpartners en klanten in heel Europa, waardoor het gemakkelijker wordt om technologische oplossingen en diensten te kopen of te leasen

Mark Snider, Executive Vice President and Group President, EMEA, Ingram Micro (Photo: Business Wire)

IRVINE, Californië--()--Ingram Micro Inc. heeft vandaag een nieuwe golf van financiële diensten aangekondigd om kanaalpartners te helpen bij het oplossen van de geldcrisis veroorzaakt door de COVID-19-pandemie, terwijl tegelijkertijd wordt voldaan aan de technologische behoeften van bedrijven en consumenten wereldwijd. Het nieuwe en verbeterde Ingram Micro Financial Solutions-aanbod, dat overal in Europa beschikbaar is, omvat flexibele, goedkope en langlopende financieringsoplossingen, evenals uitgebreide kredietvoorwaarden, uitgestelde betalingen, as-a-service-modellen en pay-as-you- go opties.

Marie Rourke
WhiteFox Marketing Inc.