De NAGA Groep kondigt het uitdagende bankproject NAGA Pay aan. NAGA China en NAGA Pro worden gelanceerd, ondersteund door sterke cijfers voor april.

• Het challengerbank-project NAGA PAY start in Q4 2020
  • Trading influencer-tool NAGA Pro gelanceerd
  • Sterk april met een omzet van € 2,2 miljoen en een nettowinst van ongeveer € 0,6 miljoen
  • Eerste transacties in het China-project

HAMBURG, Duitsland--()--De NAGA Group zet haar hoge groeipercentage voort en kondigt nieuwe projecten aan.

Met NAGA Pay lanceert NAGA zijn eigen challenger bank-app, die voor het eerst mobiel bankieren, handel, sociale handel en cryptocurrency-handel combineert.

“NAGA Pay is een ambitieus project met een groot groeipotentieel. De afgelopen jaren hebben we veel ervaring opgedaan met het bouwen van een realtime handelsplatform met een duidelijk model voor het genereren van inkomsten voor een breed scala aan activaklassen. Onze handelsapp en ons cryptocurrency-platform hebben miljoenen transacties verwerkt. Tegelijkertijd heeft ons NAGA Card-programma, dat onze klanten een prepaid Mastercard en een Europese IBAN-rekening biedt, veelbelovende groeipercentages laten zien. We hebben ook de projecten gevolgd in de miljarden NEO-Banking / Challenger -Bank segment zeer nauw en hebben alle voorwaarden gecreëerd om deel uit te maken van dit segment. Daarom hebben we besloten om al onze expertise in NAGA Pay te bundelen en ontwikkelen we momenteel een super-app voor mobiel bankieren en beleggen. onderstreept het FinTech-karakter van ons bedrijf en biedt ons nieuwe klantenwervings- en groeimogelijkheden zonder onze focus op de kernactiviteit te verliezen “, zegt Benjamin B ilski, oprichter en CEO van The NAGA Group AG.

Benjamin Bilski
Tel: +49 (0)40 5247 79153