Secure Code Warrior® beantwoordt de oproep van Zoom Video Communications

De ‘start links’-benadering van Secure Code Warrior voor veilige codering versterkt Zoom’s toewijding aan softwarebeveiliging

SYDNEY & BOSTON & LONDEN--()--Wereldwijd bedrijf voor veilige codering Secure Code Warrior® heeft vandaag aangekondigd dat het is geselecteerd door Zoom Video Communications, Inc. (NASDAQ: ZM) om zijn online veilige coderingsplatform te implementeren als onderdeel van Zoom’s voortdurende strategie om de best practices voor veilige codering van hun ontwikkelaars te verbeteren.

“Met een opkomst in werken op afstand, online communicatie en samenwerking, is het belangrijker dan ooit om ervoor te zorgen dat de software voor effectieve teams op afstand privé en veilig is”, aldus Pieter Danhieux, medeoprichter van Secure Code Warrior, CEO en voorzitter. ” We streven ernaar om bedrijven over de hele wereld te helpen bij het bereiken van toonaangevende best practices door veilige code met vertrouwen te verzenden. Het was geweldig om te zien hoe Zoom zich inzet om snel een eersteklas beveiligingsprogramma op te schalen, en we zijn verheugd om samenwerken met hun software-ingenieurs om de beveiliging verder in hun DNA op te bouwen. ”

Nick Flude
CMO, Secure Code Warrior