Prometric® lanceert verder in IT-beoordelingsruimte, voegt zich weer bij het ITCC

Partnerschap om innovatie en mogelijkheden in de IT-ruimte te stimuleren

BALTIMORE--()--Prometric kondigt met trots ons hernieuwde lidmaatschap aan bij de IT Certification Council (ITCC). Het ITCC, dat zich richt op het promoten van IT-certificeringen, het vergroten van professionele certificeringen en het erkennen van de behoefte aan gekwalificeerd personeel om de technologische behoeften van de wereld te ondersteunen, omvat enkele van de grootste namen in de IT-certificeringsindustrie.

Sean Burke, Chief Client Officer van Prometric, had het volgende te zeggen over de relatie: “Als medeoprichter van Prometric is Prometric er trots op terug te zijn als lid van de ITCC. De gecombineerde ervaring van IT-leiders, promotie van IT-certificeringswaarde en missie om ervoor te zorgen dat zuurverdiende referenties worden beschermd, past goed bij de visie van onze organisatie terwijl we doorgaan met vooruitgang op het gebied van IT-certificering.”

Tom Warren
Prometric