Bureau van Dijk en RDC verdienen elk een onderscheiding als marktleider in het Chartis KYC / AML Data Solutions Report

NEW YORK--()--Bureau van Dijk, een Moody's Analytics-bedrijf, en Regulatory DataCorp (RDC), die Moody's in januari heeft overgenomen, zijn marktleiders in een nieuw Chartis Research-rapport. KYC / AML Data Solutions, 2020: Market en Vendor Landscapeevalueert 15 toonaangevende leveranciers van Know Your Customer (KYC) en anti-money laundering (AML) data-oplossingen.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier de volledige release: https://www.businesswire.com/news/home/20200513005644/en/

"We zijn verheugd dat Chartis Bureau van Dijk en RDC heeft geïdentificeerd als marktleiders in hun nieuwe rapport", zegt Dan Russell, uitvoerend directeur van Bureau van Dijk. “Deze erkenning voor beide bedrijven bevestigt onze strategie: RDC's AML- en KYC-dataset maakt ze een marktleider en hun oplossingen vullen natuurlijk de uitgebreide entiteitsinformatie van Bureau van Dijk aan. Door deze gegevensbronnen samen te brengen, kunnen we klanten ongeëvenaarde gecombineerde mogelijkheden bieden. ”