Moody's Analytics RiskCalc ™ en CMM ™ -oplossingen voltooien SOC 1®-onderzoeken

NEW YORK--()--Moody's Analytics heeft vandaag aangekondigd dat de RiskCalc en CMM-oplossingen System and Organization Controls (SOC 1) Type 1-onderzoeken hebben voltooid volgens de attestatienormen die zijn opgesteld door het American Institute of Certified Public Accountants.

Deze onderzoeken omvatten beleid, operationele procedures en controles met betrekking tot financiële rapportage van gebruikersentiteiten door een onafhankelijke auditor om objectief te valideren dat Moody's Analytics aan de verklaarde controledoelstellingen voldoet.

"We doen er alles aan om onze klanten producten te leveren die uitzonderlijke operationele compliance bieden", zegt Nihil Patel, Senior Director bij Moody's Analytics. "Deze SOC 1 Type 1-verklaring toont aan dat onze RiskCalc- en CMM-oplossingen deze doelstelling hebben bereikt."

De RiskCalc-oplossing biedt een alomvattende aanpak voor het beoordelen van de wanbetaling en het herstel van particuliere bedrijven. Onze RiskCalc-modellen genereren toekomstgerichte kans op wanbetaling of berekende verwachte frequentie (EDF), verlies bij wanbetaling en verwachte verlieskredietmaatregelen.

Katerina Soumilova
001.212.553.1177