Wipro gepositioneerd als leider in Gartner’s Magic Quadrant voor Managed Workplace Services in Europa

EAST BRUNSWICK, NJ & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend wereldwijd bedrijf voor informatietechnologie, consulting en bedrijfsprocesdiensten, heeft vandaag aangekondigd dat het is gepositioneerd als leider in Gartner’s Magic Quadrant for Managed Workplace Services (MWS), Europa. Het rapport is geschreven door David Groombridge, Claudio Da Rold, Tobi Bet en Stephanie Stoudt-Hansen en is op 25 februari 2020 gepubliceerd.

“Gartner evalueert de MWS-providers op basis van de kwaliteit en werkzaamheid van de processen, systemen, methoden en procedures die het mogelijk maken dat de prestaties van elke provider concurrerend en effectief zijn, terwijl de inkomsten, retentie en reputatie positief worden beïnvloed.” Dit Magic Quadrant beoordeelde 17 MWS-providers op hun vermogen om de visie uit te voeren en op hun volledigheid.

Volgens Gartner-analisten: “Leiders leveren hun service-oplossingen vakkundig, hebben een duidelijke visie op de richting van de servicemarkt en bouwen en verbeteren actief hun competenties om hun leiderschapsposities te behouden. Het Leaders-kwadrant geeft de richting van de MWS-markt aan. De meeste digitale werkplekaanbiedingen hebben echter nog steeds een laag acceptatiegraad. In dit Magic Quadrant zijn tien providers naar voren gekomen als Leaders. Leiders hebben hun ervaring met het leveren van MWS aangetoond en begrijpen de vereisten om deze diensten met succes te leveren. Ze hebben hun vermogen om uit te voeren en hun strategische visies bewezen. ”

Media Contact:
Nisha Chandrasekaran