LBC Tank Terminals Holding Netherlands B.V. kondigt virtuele vergadering over het derde kwartaal van FY20 aan

ROTTERDAM, Nederland--()--LBC Tank Terminals heeft vandaag aangekondigd dat er een virtuele vergadering zal worden gehouden om de financiële resultaten van het bedrijf voor Q3 FY20 te bespreken, die op 31 maart 2020 is geëindigd.

De resultaten worden vandaag, donderdag 14 mei 2020, gepubliceerd, gevolgd door een conference call voor alle investeerders op woensdag 27 mei 2020 om 16:00 uur (Midden-Europese zomertijd) / 10:00 uur (Eastern-zomertijd).

Op de Intralinks-website zullen oproepdetails en kopieën van de financiële overzichten beschikbaar worden gesteld.

Investeerders van LBC Tank Terminals Holding Netherlands B.V. Senior Notes, met ingang van 2023, kunnen toegang tot Intralinks aanvragen door contact op te nemen met investors@lbctt.com.

LBC Tank Terminals

LBC Tank Terminals, met het hoofdkantoor in België, is een onafhankelijke operator van midstream- en downstream-bulkopslagfaciliteiten voor chemicaliën, oliën en geraffineerde aardolieproducten die momenteel eigenaar zijn van zeven terminals in Houston, Freeport, Baton Rouge, Antwerpen en Rotterdam met gecombineerde opslagcapaciteit van 2,6 miljoen m³ en bedient meer dan 100 klanten, waaronder alle grote spelers. Ons doel is simpel: we willen onze klanten de veiligste, meest betrouwbare en efficiënte tankopslag en logistieke oplossingen bieden. Meer informatie is beschikbaar op www.lbctt.com

LBC Belgium Holding NV
Steven Pauwels, 0032 15 28 73 10