Sistemaitalia.it was geboren, een groep hoogwaardige kleine en middelgrote Italiaanse ondernemingen, verenigt zich om internationale spelers nieuwe zakelijke kansen te tonen

MILAAN--()--Een platform dat Italiaanse kleine en middelgrote ondernemingen ondersteunt om te netwerken en met grote spelers in dialoog te gaan, om samen toegang te krijgen tot grootschalige internationale zakelijke kansen: dit is het kernidee van Sistema Italia, een project geboren uit Uberto Canaccini’s idee, ondernemer en CEO van CiTG Elettronica, onlangs door Forbes erkend als een van de 100 succesvolle managers die topbedrijven en multinationals leiden. De doelstelling van Sistema Italia, dat nu al 1 miljard euro bedraagt, is het bereiken van 3 miljard euro aan totale omzet.

Er is kracht in cijfers

Sistema Italia richt zich tot particulieren en MKB’s, bestaat uit een groep ondernemers die lange tijd in het buitenland actief is in sectoren als infrastructuur, spoorwegen, mode, olie & gas en hernieuwbare energie met contacten, relaties en kennis van de wereldmarkt. Het doel is een snel herstel mogelijk te maken en de nationale en internationale markten op samenhangende wijze aan te pakken. De service is helemaal gratis.

DAG Communication
Francesca Conti