Dedagroup Stealth neemt Zedonk over

Dedagroup Stealth doet een grote acquisitie als onderdeel van haar strategie om kleine en startende modemerken te ondersteunen die niet volledig zijn bediend door de tech-industrie

MILAAN, Italië--()--Dedagroup Stealth, het technologiebedrijf achter meer dan 60% van de bekendste wereldwijde modemerken van Italië, heeft Zedonk overgenomen, het bedrijf waarop meer dan 650 kleine modebedrijven vertrouwen.

Tot nu toe hadden kleinere merken en start-ups geen toegang tot één geïntegreerde oplossing voor het beheer van de volledige levenscyclus van het product, van het initiële ontwerp en de productie tot en met de distributie via meerdere kanalen in de detailhandel, groothandel, marktplaatsen en social commerce-kanalen, en in Bovendien hadden ze geen toegang tot een Enterprise Resource Planning (ERP) -technologie om snelle internationale groei te ondersteunen. De overname van Zedonk door Dedagroup Stealth vult deze marktkloof op.

Dedagroup Stealth is een van de weinige internationale bedrijven met een breed scala aan softwareoplossingen voor het efficiënte en flexibele beheer van alle productie- en distributieprocessen voor modeproducten via meerdere kanalen, waardoor het toonaangevend is geworden onder grote en middelgrote merken.

Sarah Cole
Head of PR at Fieldworks Marketing