Visa Token Service voegt 28 nieuwe partners toe om de digitale betalingsbeveiliging wereldwijd te versterken

De nieuwe partners zullen Visa helpen miljoenen extra digitale betalingen tegen fraudeurs te beschermen en de wrijving voor handelaren en consumenten te verminderen

SAN FRANCISCO--()--Visa Inc. (NYSE:V) kondigde vandaag aan dat 28 nieuwe partners zich zullen aansluiten bij Visa Token Service als credential-on-file (COF) tokenaanvragers. Deze nieuwe partners zullen helpen om digitale transacties veiliger te maken door zowel eenmalige als terugkerende betalingen met Visa-referenties te verrichten. Tokenization vervangt het 16-cijferige Visa rekeningnummer van een kaarthouder door een token dat alleen door Visa kan worden gedeblokkeerd, waardoor het onderliggende kaartnummer wordt beschermd tegen fraudeurs.

Andy Gerlt
Visa Inc.