FLIR lanceert C5 compacte thermische camera met cloudconnectiviteit

Nieuwe toevoeging aan de populaire Cx-serie uploadt onmiddellijk afbeeldingen naar de cloud voor bouw-, productie- en utiliteitstoepassingen

The FLIR C5 Compact Thermal Camera is the latest addition to the popular Cx-Series. It instantly uploads images to the cloud for building, manufacturing, and utility applications with new built-in FLIR Ignite cloud connectivity. (Photo: Business Wire)

ARLINGTON, Va.--()--FLIR Systems, Inc. (NASDAQ: FLIR) heeft vandaag de FLIR C5 compacte thermische camera aangekondigd met nieuwe ingebouwde FLIR Ignite ™ -cloudconnectiviteit en Wi-Fi-functies voor professionals in het onderhoud van gebouwen, productie- en nutsbedrijven. De FLIR C5 is ontworpen als een draagbare thermische camera in zakformaat, die gemakkelijk te gebruiken is en die de diagnostische tijd voor commerciële elektrische tests, machinebouw, inspectie van huizen en gebouwen, energie-audits en algemene contractering verkort.

Eleana Stayer
Phone: +44 7545 204375