Semperis kondigt $ 40 miljoen aan groeifinanciering aan na zes opeenvolgende winstgevende kwartalen te hebben voltooid

Semperis’ Serie B-financiering onder leiding van Insight Partners, om de marktvraag naar risicobeperking en een snelle reactie op de aanvallen van directory’s in te dammen

NEW YORK--()--Semperis, de pionier op het gebied van identiteitsgestuurde cyberweerbaarheid voor bedrijven, kondigde vandaag $ 40 miljoen aan Series B-financiering aan. Wereldwijd durfkapitaal- en private equity-bedrijf Insight Partners leidde de ronde met deelname van bestaande investeerders. De nieuwe investering volgt op Semperis die zijn zesde opeenvolgende winstgevende kwartaal voltooit, waardoor de totale financiering op $ 54 miljoen komt. Met deze kapitaalinjectie zal Semperis haar wereldwijde aanwezigheid blijven uitbreiden en de aanwerving in alle functionele gebieden versnellen.

Semperis kondigde ook aan dat Teddie Wardi, Managing Director bij Insight Partners, en Charlie Federman, Partner bij SilverTech Ventures, toetreden tot de raad van bestuur.

For Semperis:
Dan Chmielewski