Cesar Cernuda wordt president van NetApp

Microsoft-veteraan leidt de go-to-market-strategie en -uitvoering van NetApp

SUNNYVALE, Californië--()--NetApp (NASDAQ: NTAP), de leider in clouddatadiensten, heeft vandaag de benoeming aangekondigd van Cesar Cernuda als president van NetApp, rapporterend aan CEO George Kurian, met ingang van juli. Hij zal leiding geven aan onze wereldwijde go-to-market-activiteiten op het gebied van verkoop, marketing, services en ondersteuning. Cernuda komt bij NetApp van Microsoft, waar hij president was van Microsoft Latijns-Amerika en vice-president van Microsoft Corporation. Hij heeft uitgebreide ervaring in het leiden van bedrijfstransformatie, het bouwen van diverse, goed presterende teams en het aansturen van een succesvol cloudbedrijf. In zijn rol als president zal Cernuda de go-to-market-strategie en -organisatie van NetApp® blijven ontwikkelen om de groei te versnellen door de manier waarop we het veranderende klantlandschap benaderen te transformeren en nieuwe groeimogelijkheden te benutten, met name in de cloud.

Press Contact:
Amelia Vierra