Sevan erkend op de lijst van Financial Times ‘Americas’ snelst groeiende bedrijven 2020

DOWNERS GROVE, Ill.--()--Sevan Multi-Site Solutions, Inc. (Sevan) – een wereldleider in innovatief ontwerp, programmabeheer, constructiediensten en data-analyse – is erkend als onderdeel van The Financial Times (FT) inaugurele lijst van The Americas ‘Fastest Growing Companies 2020.

De lijst bestaat uit de ondernemingen die het meest bijdragen aan de economische groei.

Sevan is trots op het bemachtigen van de 124eplek van de 500 bedrijven.

“Sevan is vereerd door The Financial Times te worden erkend als een snelst groeiende onderneming”, zegt Jim Evans, President en CEO van Sevan. “Deze opwindende prestatie toont de kwaliteit van ons werk aan, aangezien ons team voortdurend de lat hoger legt om excellentie te bieden aan onze mensen en klanten.”

De lijst is samengesteld in samenwerking met Statista en rangschikt deelnemers uit heel Amerika op basis van een samengesteld jaarlijks groeipercentage (CAGR) in inkomsten tussen 2015 en 2018.

Hafsa Mahmood
Manager, Marketing & Communications