Leiders op het gebied van codebescherming bundelen hun krachten om app-ontwikkelaars te wapenen met geavanceerde tegenmaatregelen tegen steeds evoluerende cyberaanvallen

Verimatrix werkt samen met Jscrambler en combineert toonaangevende JavaScript-bescherming met Verimatrix’s eenvoudig te implementeren applicatie beschermings oplossingen

AIX-EN-PROVENCE, Frankrijk & SAN DIEGO--()--Verimatrix, (Parijs: VMX) (Euronext Parijs: VMX), kondigde vandaag een samenwerking aan met Jscrambler die de toonaangevende JavaScript-beveiligingstechnologieën van het bedrijf zal toevoegen aan de Verimatrix-familie van bekroonde Application Shielding-oplossingen.

Het partnerschap is bedoeld om de beveiliging te versterken in talloze sectoren die de krachtigste maar klantvriendelijke technologieën vereisen om criminelen te bestrijden met behulp van snel evoluerende aanvallen op applicatiecode, inclusief technieken zoals reverse engineering, manipulatie, misbruik en inbraak – dit kan allemaal gebeuren via een webbrowser.

Richard Vacher Detournière
General Manager & Chief Financial Officer