De Rohatyn Group voltooit investeringen in de Europese organisatie voor contractonderzoek, Optimapharm

NEW YORK--()--De Rohatyn Group (“TRG”), een op opkomende markten gericht vermogensbeheerbedrijf, heeft vandaag aangekondigd dat het een investering in Optimapharm d.d. (“Optimapharm” of het “Bedrijf”) om een partnerschap aan te gaan met de oprichters van het bedrijf, Gordana Gregurić Čičak en Igor Čičak. Optimapharm is een contract research organization (“CRO”) die klinische proeven beheert namens toonaangevende biotech-, farma- en medische hulpmiddelenbedrijven in 22 landen in heel Europa.

Optimapharm, opgericht in 2006 in Kroatië, is een full-service middelgrote CRO met expertise in het beheren van onderzoeken in heel Europa, het bieden van op maat gemaakte oplossingen en het bieden van gedifferentieerde toegang aan patiënten. Met premium professionele diensten en concurrerende kosten tegen hoge industrienormen, heeft de onderneming een herhaalrendement van meer dan 95%. Met de investering van TRG streeft Optimapharm ernaar om zowel autonoom als door strategische overnames te blijven groeien.

The Rohatyn Group:
Julie Rudnick / Columbia Clancy