Antalya Homes: ‘We hebben 12 panden verkocht via virtuele rondleidingen ondanks pandemie’

De COVID-19-uitbraak heeft geleid tot de introductie van innovatieve digitale toepassingen in een aantal bedrijfstakken. Zo tonen vastgoedbedrijven nu vastgoed aan klanten via virtuele rondleidingen, terwijl alle transacties elektronisch verlopen.

Antalya Homes has successfully sold 12 properties through remote property selling methodology TeleProperty. (Photo: Business Wire)

ISTANBUL--()--Als gevolg van sociale afstands maatregelen is de wereldwijde productie drastisch gedaald, waarbij veel sectoren stappen ondernemen om zich aan te passen aan "het nieuwe normaal". De vastgoedsector heeft op de crisis gereageerd door verkoop en verhuur te doen via virtuele rondleidingen.

In de afgelopen maand heeft Antalya Homes, het vastgoedbedrijf dat de voorkeur geniet van buitenlanders die onroerend goed willen kopen in Turkije, met succes 12 eigendommen met een waarde van in totaal $ 1 miljoen verkocht via de methode voor de verkoop van onroerend goed op afstand TeleProperty, te midden van een stijgende vraag vanuit Europese landen. De wisselkoersen hebben ook een uitgelezen kans gecreëerd om onroerend goed in Turkije te kopen, aangezien de valuta's door de pandemie 15% zijn gestegen ten opzichte van de Turkse lira in een maand tijd.

Online verkoop van onroerend goed via TeleProperty

“We hebben ons aangepast aan nieuwe omstandigheden door innovatieve oplossingen te ontwikkelen voor degenen die onroerend goed in Turkije willen kopen. Met TeleProperty kunnen we klanten alle eigendomsgegevens verstrekken, zoals eigendomsakte-informatie, plattegronden, prijzen, beschikbaarheid en licenties. Klanten kunnen ook online bezichtigingsrondleidingen maken om eigendommen in detail te bekijken, ”legde Bayram Tekçe, voorzitter van Antalya Homes uit.

Aysun Tekçe
www.antalyahomes.com