AGCO herziet visie om zijn inzet voor het leveren van duurzame hightechoplossingen te onderstrepen

DULUTH, Ga.--()--AGCO (NYSE: AGCO), een wereldleider in het ontwerp, de fabricage en distributie van landbouwmachines en oplossingen, kondigde vandaag aan dat het haar inzet voor het brengen van duurzame hightechoplossingen voor boeren benadrukt zijn visie.

“Onze nieuwe visie – Duurzame hightechoplossingen voor boeren die de wereld voeden – is een betere weergave van onze doordachte aanpak om onze boeren en ons bedrijf te helpen voortdurend betere en duurzamere manieren te vinden om het voedsel te verhogen dat mensen overal ter wereld nodig hebben,” zei Martin Richenhagen, President en Chief Executive Officer van AGCO Corporation. “Toen de wereld vorige maand het 50-jarig bestaan van Earth Day vierde, vonden we het het juiste moment om het belang van duurzaamheid in de visie van ons bedrijf te benadrukken.”

Cristiane Masina
Global Corporate Communications Manager
Cristiane.Masina@agcocorp.com

Release Summary

AGCO relaunches our corporate vision to highlight our commitment to providing sustainable high-tech solutions for farmers feeding the world.

Cristiane Masina
Global Corporate Communications Manager