Oil Insurance Limited (OIL) houdt haar eerste jaarlijkse telefonische algemene vergadering

HAMILTON, Bermuda--()--OIL hield telefonisch zijn jaarlijkse Algemene Vergadering van Aandeelhouders (AVA) 2020 op donderdag 30 april na het uitstellen van de oorspronkelijk geplande Bermuda-vergadering van 19 maart als gevolg van de uitbraak van COVID-19. Tijdens de vergadering heeft zij de operationele en financiële resultaten van 2019 geëvalueerd en de bestuurders verkozen voor het jaar 2020-2021.

Voor 2019 verdiende OIL $ 1,03 miljard netto-inkomen. $ 364 miljoen netto-inkomen uit verzekeringen, $ 691 miljoen netto-inkomsten uit investeringen en $ 21 miljoen bedrijfslasten zorgden voor deze resultaten. Ga voor meer informatie over de financiële resultaten van OIL over 2019 naar www.oil.bm om onze gecontroleerde financiële overzichten te bekijken. Na de evaluatie van de financiële gegevens aan het einde van het jaar, keurden de aandeelhouders de herbenoeming van KPMG als accountants voor het fiscale 2020-jaar goed.

George Hutchings
SVP & COO