Europa’s Deenova stimuleert internationale expansie op de markt voor apotheekautomatisering

MILAAN--()--Deenova meldde vandaag dat de raad van bestuur van de onderneming Gaspar G. De Viedma heeft gekozen als vice-voorzitter van de raad van bestuur van Deenova, met ingang van 30 april 2020. De heer De Viedma was eerder werkzaam in het senior management en / of de raad van bestuur leiderschapsrollen bij Health Robotics-Omnicell, UMS-Ascom, Cardinal HealthPyxis, Eclipsys-Allscripts, Oacis-Telus, McKesson en SiemensCerner in 4 verschillende continenten.

Giorgio Pavesi, CEO van Deenova, verwelkomde Gaspar bij Deenova en verklaarde: “Gaspar heeft een ongeëvenaarde ervaring als leider in de gezondheidszorg in het algemeen en, meer specifiek, in de apotheekautomatiseringssector. Mijn collega’s en ik waarderen zijn expertise, gedrevenheid en visie enorm voor Deenova’s toekomstige internationale expansie en groei in de komende jaren, vooral tijdens de moeilijke tijden van Covid-19. ”

De heer De Viedma verklaarde: “Ik ben erg opgewonden om terug te keren naar de Pharmacy Automation-business en lid te worden van de Raad van Deenova. Ik kijk er naar uit om Deenova te sturen naar een unieke waardepropositie voor haar aandeelhouders en klanten over de hele wereld. Mijn eerdere werkervaring en kennis bij Deenova’s toonaangevende concurrenten, met name Pyxis en Omnicell, hebben me ervan overtuigd dat Deenova’s unieke combinatie van bedrijfsmodel en exclusieve apotheekautomatiseringstechnologie een perfect hoogtepunt kan vormen voor mijn carrière in de gezondheidszorg. ”

Deenova:
Christophe Jaffuel, Elisa Mariotti