Taulia kondigt gratis oplossingen aan om klanten te ondersteunen tijdens COVID-19

Drie cashanalysetools om klanten te ondersteunen in de economische onzekerheid

SAN FRANCISCO--()--Taulia, de leider op het gebied van technologie voor werkkapitaaltechnologie, heeft vandaag aangekondigd dat ze klanten gratis drie cash analytics-oplossingen aanbieden om hun strategieën voor werkkapitaal uit te voeren, hun toeleveringsketens te versterken en risico’s te beheersen tijdens deze uitdagende tijden. De COVID-19-crisis heeft bedrijven op ongekende manieren getroffen en Taulia onderneemt actie om klanten te ondersteunen bij het navigeren door de crisis.

Brady Cale, Chief Technology Officer, Taulia, zegt: “We bieden deze oplossingen aan onze klanten omdat we denken dat ze een directe impact kunnen hebben op hoe bedrijven omgaan met de crisis. Onze klanten zijn het belangrijkste onderdeel van ons bedrijf en we willen ervoor zorgen dat we de technologie bieden om hen in staat te stellen te reageren op de dringende behoeften van hun klanten, leveranciers en werknemers. ”

Mary Arrizza
Marketing Communications Associate