RMS stelt organisaties in staat om de curve af te vlakken tegen acute en chronische rampen met moderne risicotechnologie

Kondigt belangrijke updates aan voor het model van infectieziekten, klimaatmodellen en cyberrisico-oplossingen

NEWARK, Californië--()--De wereld ervaart de buitengewone crisis van de COVID-19-pandemie, in combinatie met de nooit eindigende klimaatcrisis en escalerende cyberdreigingen. Markten, toeleveringsketens, economieën, samenlevingen en activa kunnen zeer gevoelig zijn voor schokken en schade als gevolg van deze dynamisch veranderende risico’s, wat grote uitdagingen met zich meebrengt voor het begrijpen van de gevolgen van deze risico’s en voor herstel. Vandaag, tijdens de jaarlijkse Exceedance®-conferentie, onderstreepte RMS, ‘s werelds toonaangevende bedrijf op het gebied van rampenrisico-oplossingen, de hoge kosten die zowel acute als chronische risico’s met zich meebrengen, terwijl het aantoont dat geïnformeerde besluitvorming risico-inzichten van de volgende generatie vereist. Om deze uitdagingen het hoofd te bieden, kondigde RMS tijdens de conferentie nieuwe modelupdates aan – gericht op infectieziekten, klimaat en cyberrisico’s.

Matthew Longbottom (U.K.)

Devonne Cusi (U.S.)