Holdun Family Office wint prestigieuze prijs

Founding Family deelt zijn kernwaarden en innovatieve oplossingen voor de toekomst en helpt gezinnen en bedrijven de tekortkomingen van traditionele activa te overwinnen door een reeks alternatieve investeringsmogelijkheden te bieden die rijkdom en veiligheid voor generaties opbouwen.

NEW PROVIDENCE, Bahama’s--()--Holdun Family Office, een internationale, onafhankelijke 5e generatie Multi-Family Office, is verheugd de Business Vision ‘Best Multi-Family Office (Caribbean) award’ voor 2019 in ontvangst te nemen. In navolging van succes in dezelfde categorie in 2017 en 2018, deze laatste onderscheiding maakt Holdun de eerste Family Office die deze onderscheiding voor drie opeenvolgende jaren heeft ontvangen.

Philip Stewart, Chief Development Officer
pstewart@holdun.com