PierianDx en Universitair Ziekenhuis van Augsburg kondigen strategisch partnerschap aan

Door samenwerking ontstaat een geïntegreerde oplossing voor klinische interpretatie en rapportage

ST. LOUIS & AUGSBURG, Duitsland--()--PierianDx, het toonaangevende bedrijf voor klinische genomica-informatica, en het Universitair Ziekenhuis van Augsburg hebben vandaag een strategisch ontwikkelingspartnerschap aangekondigd om een workflow voor interpretatie en rapportage te optimaliseren op basis van het PierianDx Clinical Genomics Workspace ™ -platform voor het AmpliSeq voor Illumina Myeloid en Focus assays. Volgens de overeenkomst zal het Universitair Ziekenhuis van Augsburg de PierianDx Clinical Genomics Workspace gebruiken om een out-of-the-box bioinformatica en klinische genomics-rapporteringsworkflow te creëren die is geoptimaliseerd voor deze AmpliSeq-assays en is afgestemd op de specifieke behoeften van de Europese markt.

Ilaria Fasanella, VP Business Development, EMEA
ifasanella@pieriandx.com