ResMed versnelt de release van het telemonitoringplatform voor beademing om veiligere en efficiëntere patiëntenzorg mogelijk te maken

Het veilige AirView-platform van ResMed helpt clinici op afstand patiënten met beademingsapparatuur en bilevel sneller op afstand te bewaken en te adviseren, en ze veiliger te bedienen door minder persoonlijke bezoeken

LYON, Frankrijk--()--ResMed (NYSE: RMD, ASX: RMD), een wereldwijd toonaangevend bedrijf voor digitale gezondheidszorg, heeft vandaag cloudgebaseerde software voor bewaking op afstand voor ventilatoren en Lumis bilevel-apparaten in heel Europa gelanceerd via zijn AirView-platform.

Met AirView kunnen clinici en zorgverleners op afstand de ademhalingsfrequentie en SpO21 van hun patiënten of de zuurstofsaturatie in het bloed volgen, twee belangrijke indicatoren die moeten worden gecontroleerd om veranderingen in de toestand van een ademhalingspatiënt te volgen. Het digitale gezondheidsplatform kan werken via een connectiviteitsmodule met elke Stellar- of Astral-ventilator in Europa. Lumis bilevel-apparaten hebben een ingebouwde mobiele verbinding met AirView.

For media
EMMA POLESZUK