Pricefx biedt klanten gratis toegang tot het nieuwe aanbod van Accelerators

Pricefx biedt onbeperkt gratis toegang aan tot live producten om klanten te helpen strategieën te ontwikkelen om de veranderende marktdynamiek aan te pakken omwille van COVID-19

MÜNCHEN & CHICAGO--()--Pricefx, de wereldleider in native cloud-prijsbepalingssoftware, heeft vandaag aangekondigd dat het haar klanten gratis toegang tot de Sales Insights Accelerator zal bieden. Deze Accelerator is een vooraf geconfigureerde, eenvoudig te implementeren, zeer bruikbare oplossing voor prijsanalyse die transactiegegevens kan analyseren, snel inzicht kan krijgen in prijsmogelijkheden en bedreigingen kan signaleren. Pricefx biedt gratis onbeperkte toegang tot deze dit product om bedrijven te helpen strategieën te ontwikkelen om snel te reageren op de huidige marktdynamiek en uitdagingen als gevolg van COVID-19.

Bedrijven over de hele wereld hebben te maken gehad met shutdowns en consumenten moeten thuis blijven om de nieuwe coronaviruspandemie onder controle te houden. Hierdoor zijn de consumentenprijzen in veel bedrijfstakken sterk gedaald. In de Verenigde Staten waren de consumentenprijzen in maart het laagst in vijf jaar. Supply chain-problemen blijven veel bedrijven uitdagen omdat tekorten en fabriekssluitingen de bedrijfscontinuïteit bedreigen.

Cathy Summers
Summers PR