RMS lanceert nieuwe producten en modellen op RMS Risk Intelligence, het unified cloud platform voor global risk

De nieuwste productreleases zijn onder meer Risk Modeler 2.0, nieuwe en bijgewerkte HD-modellen en intelligente applicaties die speciaal zijn gebouwd om door het groeiende risicolandschap te navigeren

NEWARK, Californië--()--Aangezien de wereld op ingrijpende manieren verandert, is ook het risico. Klimaatverandering, pandemische gebeurtenissen en cyberaanvallen zijn bedreigingen waar we nu allemaal op nieuwe en innovatieve manieren rekening mee moeten houden. Met een beter begrip van risico’s kunnen betere beslissingen worden genomen, waardoor end-to-end beter risicobeheer mogelijk wordt. Vandaag, bij de opening van de jaarlijkse Exceedance-conferentie, kondigde RMS, ‘s werelds toonaangevende bedrijf op het gebied van rampenrisico-oplossingen, belangrijke nieuwe model- en productreleases en updates voor RMS Risk Intelligence ™ (RI) aan.

Matthew Longbottom (U.K.)

Devonne Cusi (U.S.)