FPT werkt samen met OutSystems om de acceptatie van low-code platforms in Japan te versnellen

FPT and OutSystems senior executives met at Tokyo last August to discuss strategic partnership (Photo: Business Wire)

HANOI, Vietnam--()--Het grootste technologiebedrijf van Vietnam, FPT, heeft onlangs de Managed Services Partner-overeenkomst ondertekend met het wereldwijde softwarebedrijf OutSystems, een strategische zet die beide partijen helpt om de positie op de Japanse markt te versterken via low-code platforms.

Als de eerste Managed Services Partner van OutSystems in Japan zal FPT een uitgebreid scala aan diensten leveren, van ontwikkeling, operaties tot onderhoud van softwaretoepassingen op zijn low-code platform. Low-code, zoals gedefinieerd door OutSystems, is een softwareontwikkelingsbenadering die een snellere levering van applicaties en dus een snellere time-to-market mogelijk maakt.

Hue Le (Ms.)
FPT Corporation