PMI lanceert nieuwe basisprincipes van gedisciplineerde AgileTM-cursus voor agile beoefenaars

PMI zet een belangrijke rol als agile leider en biedt professionals meerdere wegen naar wendbaarheid en betere bedrijfsprestaties

(Photo: Business Wire)

PHILADELPHIA--()--Vandaag kondigde Project Management Institute (PMI), ‘s werelds toonaangevende vereniging voor het projectmanagementberoep, de lancering aan van zijn nieuwste online cursus, Basics of Disciplined AgileTM. De online module met acht modules in eigen tempo helpt beoefenaars om aan de slag te gaan met Disciplined AgileTM-oefeningen. Elke module dompelt agile beoefenaars onder in real-life scenario’s die contextgestuurde opties illustreren om de manier van werken van een team (WoW) te optimaliseren. Met de modules kunnen beoefenaars zien hoe teams, in verschillende branches en situaties, Disciplined AgileTM gebruiken om betere beslissingen te nemen en betere resultaten te behalen.

PMI’s focus is om mensen in staat te stellen hun doelstellingen uit te voeren en meer waarde te leveren. Aangezien het werkecosysteem zich in een snel tempo en met een steeds grotere complexiteit ontwikkelt, wordt aan projectprofessionals gevraagd om gebruik te maken van verschillende benaderingen om deze waarde te leveren, ”aldus Sunil Prashara, President en CEO van PMI. “Agile benaderingen en de Agile Mindset zijn een belangrijk onderdeel van de cursus voor projectmanagers en veranderaars over de hele wereld. Het kiezen van de juiste aanpak wordt steeds belangrijker om ideeën om te zetten in realiteit.”

Mary Ortega, mary.ortega@pmi.org

Mary Ortega, mary.ortega@pmi.org