rf IDEAS viert 25 jaar innovatie op het gebied van identiteitsbeheer.

WAVE ID® Nano USB-C (Photo: Business Wire)

ROLLING MEADOWS, Ill.--()--Als leider in de industrie voor identiteitstoegangsbeheer verwelkomt rf IDEAS zijn 25-jarig bestaan met een vernieuwd merk, een vernieuwde website en nieuwe producten in de WAVE ID®-lijn van nabijheid en contactloos lezers voor identificatie, mobiele identificatie en authenticatie.

Een traditie van vooruitstrevende productontwikkeling en uitzonderlijke klantenservice wordt getoond in langdurige samenwerkingen met Imprivata, HP en Google. “Samenwerking is de sleutel tot onze groei en leiderschap in de markt voor identiteitstoegangsbeheer”, zegt David Cottingham, president van rf IDEAS. “Onze nieuwe producten, waaronder grote vooruitgang in contactloze authenticatie, weerspiegelen onze drive om marktoplossingen te creëren die anticiperen op en inspelen op de veranderende behoeften van klanten.”

De opnieuw ontworpen website rfIDEAS.com leidt klanten naar de ideale oplossing voor toepassingen zoals identificatie van werknemers, beveiligd afdrukken, tijdregistratie en andere gebieden, met binnenkort biometrische authenticatie-oplossingen.

Arlene King
Ph: (866) 439-4884 Ext: 480