Hurricane Electric breidt wereldwijd netwerk uit naar derde locatie in Polen

Point of Presence in Zuid-Polen biedt extra kosteneffectieve en snelle connectiviteitsopties

KATOWICE, Polen--()--Hurricane-Electric, ‘s werelds grootste IPv6-native internetbackbone, heeft vandaag aangekondigd dat het een Point of Presence (PoP) in Polen heeft toegevoegd aan Quicktel’s 4 Data Center Katowice, een toonaangevend carrier-neutraal datacenter in Zuid-Polen biedt klanten een zeer veerkrachtige stroom- en koelinfrastructuur en geavanceerde beveiligings- en bewakingssystemen. Deze PoP, gelegen op 7 Adamskiego Katowice 40-069, is de derde van Hurricane Electric in Polen.

Met Katowice als epicentrum van zaken en handel, en de 16e economisch meest krachtige stad in de Europese Unie, gemeten naar het BBP, zal de nieuwe PoP extra high-speed connectiviteitsopties bieden voor andere netwerken en lokale internetproviders, evenals klanten in het datacenter. Volgens een recent rapport werd The Katowice Special Economic Zone (KSEZ) gerangschikt als een van ‘s werelds beste economische zones.

“Centraal-Europa is een belangrijk groeigebied voor de wereldwijde expansie van Hurricane Electric en we zijn verheugd om Katowice kosteneffectieve en snelle connectiviteitsopties te bieden”, aldus Mike Leber, President van Hurricane Electric. “Deze nieuwe PoP zal helpen om te voldoen aan de zakelijke eisen van ondernemingen in dit sterk groeiende gebied.”

Adam Waitkunas
Milldam Public Relations