CSC breidt haar Foot Services Footprint uit naar Ierland

Op de hielen van de recente acquisitie in Nederland

WILMINGTON, Del.--()--CSC heeft vandaag de uitbreiding van Fund Services naar Ierland aangekondigd als onderdeel van haar langetermijnstrategie om wereldwijde klanten toegang te bieden tot onze suite van fondsadministratie, kapitaalmarkten en bewaardiensten. Na een uitgebreide aanvraagprocedure van zes maanden bij de Central Bank of Ireland, heeft CSC een vergunning gekregen om haar Fund Services-aanbod aan te bieden in een van de toonaangevende Europese financiële centra.

“Ierland geniet nog steeds een reputatie als een dominant Europees en wereldwijd centrum voor fondsbeheer”, zegt Liam McHugh, algemeen directeur van Fund Services voor CSC. “Gezien de huidige trend van consolidatie en fusies en overnames bij concurrenten, zijn we van mening dat we goed gepositioneerd zijn om de markt te betreden als een particuliere partner met een geschiedenis van meer dan 120 jaar. Onze stabiliteit op lange termijn, evenals onze klantgerichte benadering, wordt zeer gewaardeerd door onze klanten. ”

Deze uitbreiding volgt op verschillende strategische aanwervingen, een recente acquisitie en andere investeringen, waaronder de organische werving en lancering van Fund Services-bedrijven in de Verenigde Staten en APAC-markten. McHugh zal het kantoor in Dublin leiden, ondersteund door een zeer ervaren managementteam, waaronder David Barry als hoofd operations, David McCormack als hoofd transferbureau en Lynda Kenny als hoofd risk and compliance, terwijl Paul Whelan toetreedt tot onze wereldwijde bewaarder aanbieden.

Laura Crozier
Public Relations Manager