Teleperformance Albanië voor het derde achtereenvolgende jaar geëerd als een van de beste werkplekken in Albanië

LONDEN--()--Het jaarlijkse internationale Best Places To Work-programma erkent toonaangevende werkgevers over de hele wereld en biedt werkgevers de kans om meer te leren over de betrokkenheid en tevredenheid van hun werknemers en degenen te eren die een uitstekende werkervaring leveren, koesteren en ontwikkelen talent op alle niveaus van de organisatie.

Voor het derde achtereenvolgende jaar werd Teleperformance Albania, een dochteronderneming van de wereldleider in uitbesteed omnichannel customer experience management, geëerd voor zijn uitzonderlijke werkomgeving die de medewerkers zeer waarderen. In het medewerkerstevredenheidsonderzoek zou 96% van de werknemers het bedrijf aanbevelen, terwijl 93% aangeeft trots te zijn om voor de organisatie te werken.

“Teleperformance in Albanië en wereldwijd is een mensenbedrijf en zet aanzienlijke middelen in voor de professionele ontwikkeling en het welzijn van zijn werknemers. We zijn erg blij dat we worden erkend voor de Best Place To Work-certificering. De feedback van onze medewerkers als onderdeel van het evaluatieproces is altijd bemoedigend en waardevol als we nadenken over hoe we de programma’s voor medewerkers kunnen uitbreiden ”, aldus Diego Pisa, CEO van Teleperformance Albania.

Hamza Idrissi
Tel: +442031295354