InsideBoard haalt 25 miljoen euro op om corporate digitale transformatie mogelijk te maken

AXA Venture Partners, Orange Ventures en ISAI Cap Venture, verwerven belang in InsideBoard, het eerste platform voor organisatieveranderingsbeheer

PARIS--()--InsideBoard, de startende leverancier van het eerste SaaS-platform voor organisatieveranderingsbeheer op basis van kunstmatige intelligentie, haalt 25 miljoen euro op uit een tweede financieringsronde uitgevoerd door AXA Venture Partners, met deelname van Orange Ventures en ISAI Cap Venture bundelt de krachten met haar historisch fonds Entrepreneur Venture.

“Deze financiering is een krachtig signaal dat het absoluut cruciaal is voor bedrijven om hun werknemers massaal en op afstand te betrekken bij het bereiken van succesvolle digitale transformatie en het ontwikkelen van de vaardigheden van hun menselijk kapitaal. Het onderschrijft de basisvisie van InsideBoard: bedrijven kunnen zichzelf alleen opnieuw uitvinden als ze individueel potentieel gebruiken om collectieve transformatie te stimuleren ‘, zegt Michaël Bentolila, medeoprichter en CEO van InsideBoard.

Press contacts:
Agence Henry Conseil