Voorzitter van de Lake House Group schenkt 2,5 miljoen maskers aan Europese regeringen

De miljardair Charles Brown uit Hong Kong ziet maskers als de sleutel tot heropening van de Europese economie

HONG KONG--()--Als reactie op de impact van COVID-19 op de Europese gemeenschappen heeft Charles Brown, voorzitter van de Lake House Group, 2,5 miljoen maskers geschonken en gecoördineerd aan drie Europese landen om de verspreiding van het virus tegen te gaan. Hij zei: “Maskers zijn een goedkope, effectieve interventie om de verspreiding van het virus te stoppen en mensen weer veilig aan het werk te krijgen.”

Brown, geboren in Hong Kong met Europese wortels, heeft elk een miljoen maskers geschonken aan het Koninkrijk Spanje en de Bondsrepubliek Duitsland, met nog eens 500.000 maskers bestemd voor Région Sud in Frankrijk. “De maskers zijn respectievelijk op 15 en 19 april in Spanje en Duitsland geland en de maskers met bestemming Zuid-Frankrijk zijn momenteel onderweg”, meldt Torsten Hartmann, Managing Director voor Europa in het kantoor van Lake House in Londen.

Holly Harrington, Infinity Ventures
holly@infinityventures.com