Quanergy versnelt een veilige terugkeer naar het werk met 3D LiDAR-oplossingen voor sociale afstand

• Het Flow Management ™ platform van Quanergy volgt anoniem de mensenstromen en meet de afstand tussen individuen om veilige sociale afstandsmaten te garanderen
  • Het platform biedt integratie met thermische camera’s om mensen met hoge lichaamstemperaturen te identificeren en te volgen
  • Privacy is gegarandeerd zonder opt-in en er is geen PII-risico (persoonlijk identificeerbare informatie)
  • Deze oplossing wordt uitgerold voor het monitoren van sociale afstand in bedrijven, winkelruimtes, luchthavens, fabrieken, distributiecentra en openbaar vervoer

3D LiDAR Social Distancing Solutions to Accelerate Safe Return to Work (Photo: Business Wire)

SUNNYVALE, Californië--()--Quanergy Systems, Inc., een toonaangevende leverancier van LiDAR-sensoren (Light Detection en Ranging) en slimme waarnemingsoplossingen, kondigde vandaag de uitbreiding aan van zijn Flow Management ™ Platform om oplossingen te ondersteunen die sociale afstand versterken , door medische experts beschouwd als de meest effectieve strategie om de verspreiding van COVID-19 te stoppen. Deze oplossingen zullen bedrijven en openbare instellingen over de hele wereld helpen om weer aan het werk te gaan en tegelijkertijd mensen veilig te houden.

Sona Kim
Marketing Communications Manager