CSG Cloud-Native Rating and Charging-oplossing nu in productie bij klanten over de hele wereld

GREENWOOD VILLAGE, Colo.--()--CSG® (NASDAQ: CSGS) heeft vandaag een nieuwe toevoeging aan zijn Ascendon-platform geïntroduceerd, CSG Ascendon Rating & Charging, een volledig cloud-native, serverloze oplaadsoftware als een service (SaaS). De oplossing is nu actief in gebruik en biedt CSG-klanten realtime online oplaadfunctionaliteit en beoordelingsmogelijkheden ter ondersteuning en schaalbaarheid van draadloze en digitale services die vandaag en in de toekomst worden aangeboden.

Naarmate het aantal apparaten en verbindingen toeneemt, hebben operators zeer flexibele oplossingen nodig om evenementen in realtime, op schaal en voor innovatieve modellen voor het genereren van inkomsten te beoordelen en in rekening te brengen. Als een volledig gehoste, multi-tenant, SaaS-oplossing die is ontworpen op basis van Amazon Web Services (AWS), Ascendon Rating en Charging, wordt het elastisch geschaald wanneer de volumes fluctueren, wat een efficiënt en kosteneffectief beheer van netwerkbronnen mogelijk maakt.

Brad Jones
brad.jones@csgi.com