Federal Life Insurance Company kiest DXC-technologie om de koopervaring voor klanten en agenten te verbeteren

TYSONS, Va.--()--Federal Life Insurance Company, gevestigd in Riverwoods, IL, net ten noordwesten van Chicago, is live gegaan met DXC Assure for Life en Wealth om de beleidsaankoopervaring voor hun klanten en agenten te verbeteren en belangrijke processen te stroomlijnen , en bedrijfsgroei stimuleren. De oplossing van DXC is gebouwd op een schaalbare, cloudgebaseerde architectuur, geïmplementeerd op Amazon Web Services (AWS) en wordt op een “as-a-Service” basis geleverd aan Federal Life.

De end-to-end oplossing voor verzekeringsbeheer van DXC Technology stroomlijnt de acquisitie van nieuwe bedrijven voor Federal Life door producenten bij dit proces van gegevensverzameling te begeleiden en ervoor te zorgen dat alle noodzakelijke informatie wordt verzameld op het verkooppunt. Informatie wordt automatisch vastgelegd en verzonden via een papierloos zelfbedieningsproces voor onmiddellijke overweging. Bovendien profiteert Federal Life nu van een directe verwerking van online polisaanvragen met elektronische handtekeningen (e-handtekeningen).

Dana Greenstein, Corporate Media Relations, +1.914.607.7631, dgreenstein@dxc.com
Shailesh Murali, M&A and Investor Relations, +1.703.245.9700, shailesh.murali@dxc.com