Moody's Analytics lanceert SolvencyWatch ™ -oplossing voor kapitaaltoezicht van verzekeraars

LONDEN--()--Moody's Analytics, een toonaangevende leverancier van financiële informatie, kondigt met trots de lancering aan van zijn nieuwe SolvencyWatch-oplossing, die verzekeraars helpt hun belangrijkste solvabiliteitsstatistieken efficiënt te bewaken.

Gebaseerd op Moody's Analytics bekroonde modelleerfunctionaliteit, biedt de SolvencyWatch-oplossing een snelle waardering van de activa en passiva van een verzekeraar. Chief risk officers kunnen vervolgens hun solvabiliteitspositie in realtime volgen en 'wat-als'-vragen over veranderingen in de markt beantwoorden.

"Verzekeraars hebben oplossingen nodig die het senior management voorzien van tijdige en bruikbare financiële analyses", zegt Jack Cheyne, Senior Director bij Moody's Analytics. "Deze statistieken worden steeds belangrijker in de hedendaagse context, dus doet het ons genoegen om te zien dat klanten SolvencyWatch al gebruiken om managementinformatie te leveren waarmee bedrijven door onzekere tijden kunnen navigeren."

Deze aankondiging is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.