Hempyre Holdings Ltd. Lanceert een wereldwijd platform voor merkproducten met hennepformulering voor de consument

Hempyre maakt hennep CBD- en CBG-producten voor consumenten in de segmenten Beauty, Beverage en Wellness via een portfolio van 11 merken en 150 SKU’s

LONDEN--()--Hempyre Holdings Ltd. (“Hempyre” of het “Bedrijf”) is verheugd de lancering aan te kondigen van een wereldwijd distributieplatform van merkgebonden hennep-geformuleerde consumentenverpakkingsproducten gericht op schoonheid, drank en welzijn.

Hempyre, met het hoofdkantoor in Londen, heeft ingestemd met de overname van CMLM Holdings, Inc., dba QIND, een in de Verenigde Staten gevestigde leverancier van hennep-geformuleerde wellness- en schoonheidsproducten met CBD en CBG. Hempyre heeft ook ingestemd met het overnemen van geselecteerde dranken en actuele merken in het Verenigd Koninkrijk en China en heeft actief lokaal executive talent aangenomen.

U.S. Media Contact:
Mr. Erik Ritchie