Pricefx uitgeroepen tot finalist van SAP® Pinnacle Award 2020 voor SAP App Center Partner of the Year

MÜNCHEN & CHICAGO--()--Pricefx, de wereldleider in cloud-prijsbepalingssoftware, heeft vandaag aangekondigd dat het is uitgeroepen tot 2020 SAP® Pinnacle Award-finalist voor SAP App Center Partner of the Year. De jaarlijkse SAP Pinnacle Awards erkennen de bijdragen van vooraanstaande SAP-partners die uitblonken in het ontwikkelen en uitbreiden van hun partnerschap met SAP en het helpen van klanten om hun doelen te bereiken.

"Pricefx behield in 2019 een consistente positie als leider van ecosystemen en welverdiende finalist voor App Center Partner of the Year", aldus Karl Fahrbach, Chief Partner Officer bij SAP. “Hun ware cloud-native oplossing kunnen onze wederzijdse klanten helpen om de kracht van SAP Operationele en Master Data te ontsluiten, te optimaliseren, te beheren en bottom-line groei te realizeren door dynamische pricing over meerdere kanalen. Pricefx innoveert voortdurend en heeft haar aanbod met SAP Customer Experience uitgebreid met S / 4HANA en Cloud Platform Integrations. Onze strategische samenwerking met Pricefx stimuleert wederzijds succes en waarde voor onze klanten en ons ecosysteem. We zijn enthousiast over de toekomst van ons gezamenlijk partnerschap. ”

Cathy Summers
Summers PR