Taulia kondigt strategische alliantie aan met J.P.Morgan

Alliance zal een unieke en gedifferentieerde handelsfinancieringsoplossing creëren

SAN FRANCISCO--()--Taulia, de leider op het gebied van technologie voor werkkapitaaltechnologie, kondigde vandaag een strategische alliantie aan met J.P.Morgan die een unieke en gedifferentieerde handelsfinancieringsoplossing voor klanten zal creëren. Deze alliantie versterkt Taulia’s positie als marktleidende leverancier van Supply Chain Finance en stelt J.P.Morgan in staat de waardepropositie voor klanten te verdiepen.

Het nieuwe strategische initiatief biedt de klanten van J.P. Morgan zowel de mogelijkheid om leveranciers van alle maten over de hele wereld aan boord te hebben als de flexibiliteit om naadloos te kunnen schakelen tussen door de bank gefinancierde en zelfgefinancierde vroegtijdige betalingen. Via het Taulia-platform kunnen klanten liquiditeit injecteren om hun toeleveringsketen te versterken, terwijl ze tegelijkertijd meer zichtbaarheid en controle over hun geld krijgen, waardoor uiteindelijk vastzittend werkkapitaal binnen hun toeleveringsketens wordt ontgrendeld.

Mary Arrizza
Marketing Communications Associate