Planview erkend als leider in 2020 Gartner® Magic Quadrant for Enterprise Agile Planning hulpmiddelen

AUSTIN, Texas--()--Planview® heeft vandaag aangekondigd dat het tot leider wordt uitgeroepen in het Gartner Magic Quadrant 2020 voor Enterprise Agile Planning Tools. Het rapport evalueerde de Lean and Agile Delivery-oplossing van Planview en plaatste het bedrijf het hoogst in het Leaders-kwadrant voor Ability to Execute.

“Elke organisatie heeft tegenwoordig zijn eigen transformatieverhaal, zelfs Planview. We hebben ons opnieuw bedraad om te draaien en ons te concentreren op holistische portfolio- en werkbeheeroplossingen, waarbij we lean en agile verdubbelden. De kern van onze visie is om bedrijven in alle stadia van Agile-transformatie te bedienen, door hen te helpen transformeren op hun voorwaarden en tijdlijn, ”zegt Patrick Tickle, Chief Product Officer van Planview. “We zijn verheugd om door Gartner te worden erkend.”

Download een gratis exemplaar van het 2020 Gartner Magic Quadrant for Enterprise Agile Planning Tools-rapport.

Gartner: “Agile ontwikkeling op ondernemingsniveau is een natuurlijke evolutie van agile op projectniveau om de eisen van grootschalig softwarebeheer te ondersteunen. Agile-processen zijn sterk versneld en iteratief. De informatiebehoeften van agile teams verschillen vaak van die van hun leiderschap. Dit heeft geleid tot het gebruik van verschillende tools: sommige voor de teams, andere voor het management. ”

Leslie Marcotte
lmarcotte@planview.com