Slice Labs & AXA XL bieden Lenovo Small Business-gebruikers on-demand cyberverzekering

On-demand cyberverzekering wordt als optie aangeboden via Lenovo Vantage

NEW YORK--()--Slice Labs Inc., het eerste on-demand verzekeringsplatform, heeft vandaag aangekondigd dat haar cloudgebaseerde cyberverzekering voor kleine tot middelgrote bedrijven (MKB), aangeboden door een van de aangesloten verzekeringsmaatschappijen van AXA XL , wordt nu aangeboden via de Security Advisor-suite van het Lenovo Vantage-platform.

Klanten van Lenovo MKB hebben toegang tot informatie over de cyberverzekering die een breed scala aan aanvallen omvat, waaronder ransomware en andere bronnen biedt voor bedrijven om te herstellen van een cyberaanval. Bovendien maken de cyberverzekeringsproducten Slice en AXA XL gebruik van AI en analyses om klanten te informeren over mogelijke aanvallen door middel van cyberrisicobeheeronderwijs.

Slice Labs:
Emily Mertz