PerkinElmer Introduceerd oplossingen om analyses te stroomlijnen voor laboratoria in de Pharmaceutische industrie, Halfgeleider industrie, Biomonitoring, Voedsel industrie en Materialen analyse

Multi-Quadrupole ICP-MS, FT-IR en automatiseringsinnovaties bieden test- en onderzoeksprestaties, flexibiliteit en gebruiksgemak

WALTHAM, Mass.--()--PerkinElmer, Inc., een wereldleider die zich inzet voor innovatie voor een gezondere wereld, heeft vandaag zijn analyse- en automatiseringsportfolio uitgebreid voor kwaliteit, veiligheid en productiviteit. Het nieuwe aanbod is afgestemd op farmaceutische, halfgeleider-, biomonitoring-, voedsel-, materialen- en academische laboratoria en zal de workflows stroomlijnen, inzichten en prestaties verbeteren en gebruiksgemak bieden.

NexION® 5000 Multi-Quadruple ICP-MS - voor veeleisende analyse van sporenelementen, biedt nauwkeurige en reproduceerbare resultaten en is klaar voor de toekomstige laboratoria eisen. Gebruikmakend van nieuwe gepatenteerde technologieën, is het de eerste ICP-MS in zijn klasse met vier quadrupoles - resulterende in overtreffende sporen-elementen analyse specificatie vereisten voor laboratoria die werken in gebieden zoals halfgeleider R&D evenals biomonitoring otepassingen. Deze nieuwe ICP-MS gaat verder dan de bestaande triple-quad ICP-MS-prestaties en levert uitzonderlijk lage achtergrondequivalente concentraties (BEC's) van <1 ppt, zelfs in heet plasma en uitstekende detectielimieten in een matrixtolerante, onderhoudsarme oplossing.

Spectrum ™ 3 spectrometer - een tri-range FT-IR spectroscopie-oplossing voor farmaceutische, polymeer-, materialen-, voedsel-, academische of chemische laboratoria die geavanceerd onderzoek, productontwikkeling of reactiemonitoring doen. Fast scan optie tot 100 scans/sec. Voor de analyse van vaste, vloeibare of gasmonsters inclusief opties voor NIR, MIR en FIR-range in één instrument, biedt de Spectrum 3 grote flexibiliteit. Eerste FTIR platform configureerbaar als volledig geïntegreerd TG-IR- Hyphenation systeem( EGA-4000).

Deze bekendmaking is officieel beschikbaar in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Jennifer McNeil
Jennifer.mcneil@perkinelmer.com